Приемен ден на ръководството на ЕНЕРГО-ПРО се проведе във Варна
Публикувано на 28.02.2014
Жители от областта използваха възможността да обсъдят различни казуси с представителите на ръководството на компанията
В сряда, 26 февруари, във Варна се проведе четвъртият „Приемен ден на ръководството“ на ЕНЕРГО-ПРО. Инициативата е част от кампанията „В услуга на клиента“, стартирала по случай Световния ден на потребителя – 15 март. Предвижда се приемни да бъдат организирани във всички областни центрове на територията, обслужвана от ЕНЕРГО-ПРО. До този момент приемен ден имаше в Русе, Силистра, Добрич и Варна.
На проведения в град Варна „Приемен ден на ръководството“ присъстваха Мария Димитрова, директор „Обслужване на клиенти“, Анатолий Митев, управител на Разпределителен обслужващ център Варна и Красимир Иванов, директор „Проекти, технологии и строителство“ в ЕНЕРГО-ПРО Мрежи. Дванадесет клиенти на компанията от област Варна използваха възможността да зададат своите въпроси и да потърсят решение на конкретни казуси в директен разговор с тримата представители на ръководството.
„Опитът ни досега показва, че в приемните дни клиентите търсят разяснение по различни теми. Обикновено става дума за по-специфични казуси, които изискват детайлно разглеждане и индивидуален подход в търсенето на решение. Разбира се, има и стандартни въпроси, свързани с дейността на компанията – услуги, сметки, цени и пр. С моите колеги се стараем да обясним подробно и достъпно на клиентите всичко, което ги интересува. Надявам се, че са останали доволни, защото правим всичко възможно нашите отговори да са изчерпателни и точни.“, разказа г-жа Димитрова.
Част от запитванията на клиентите от Варна бяха свързани с присъединяване на нови обекти към електроразпределителната мрежа. Имаше и частни случаи, за един от които разказа адвокат Ани Божидарова от Варненската адвокатска колегия. Тя използва възможността да обсъди с представителите на компанията технически казус за учредяване на право за преминаване, свързано със съгласието на много собственици на имоти. Тримата мениджъри изслушаха и дискутираха предложението на г-жа Божидарова, като се ангажираха да проверят възможностите за разрешаване на случая.
Ето какво сподели адвокат Божидарова за впечатлението си от инициативата на компанията: “Приветствам инициативата на ЕНЕРГО-ПРО за осъществяване на лична връзка с управлението на дружеството, защото смятам, че така ще могат да се решат голяма част от трудно решимите проблеми. Контактът с компанията по имейл не може да замени живата връзка със съответно компетентните хора в ЕНЕРГО-ПРО.“
Друг клиент, посетил приемния ден, г-н Радко Миленов, имаше въпроси по присъединяването към електроразпределителната мрежа. След дискусия от двете страни и уточняване на конкретните факти се изясни какво трябва да направи клиентът, за да може компанията да изпълни желанието му за увеличаване на предоставената му мощност. Г-н Миленов сподели, че е много добре да се организират именно такива срещи с ръководството, тъй като прекият разговор и директното поставяне на въпросите дава възможност проблемите да се решават кратко и ясно. „Това е най-добрата форма, която съществува досега. Тя е важна и за двете страни – и за ЕНЕРГО-ПРО и за клиентите. Бъдете живи и здрави!“, допълни той.
През следващата седмица, на 5 март от 10.00 часа, приемен ден на ръководството на ЕНЕРГО-ПРО ще има в град Шумен. Клиентите ще имат възможност да отправят своите въпроси освен към г-жа Мария Димитрова, директор Обслужване на клиенти, и към г-н Диян Христов, управител на разпределителен обслужващ център Шумен. Срещите се осъществяват по предварително изготвен графикът. Записването на клиентите се извършва на телефон 0700 161 61 или на e-mail: service@energo-pro.bg.