От 30 април не се приемат плащания на сметки за ток на каси на Информационно обслужване в Североизточна България
Публикувано на 26.04.2018
Сметките за ток в Североизточна България могат да се плащат в брой на над 700 каси
От 30 април 2018 г. сметките за консумирана електрическа енергия към ЕНЕРГО-ПРО Продажби няма да могат да се заплащат в касовите салони на Информационно обслужване. Клиентите на електроснабдителното дружество, които желаят да заплащат задълженията си в брой, могат да използват Центровете за обслужване на клиенти на ЕНЕРГО-ПРО, където вече се приемат плащания на всички гишета. На разположение са и общо над 700 каси на Изипей, Български пощи и Фастпей на територията на Североизточна България, както и всички клонове на Банка ДСК, които приемат плащания на сметки за ток в обичайното си работно време.
За удобство на своите клиенти ЕНЕРГО-ПРО Продажби предоставя редица възможности за безкасово плащане на задълженията за консумирана електрическа енергия.
По банков път чрез:
Директен дебит – текущото задължение се заплаща от Вашата банкова сметка, автоматично, всеки месец. Можете да декларирате своето желание за преминаване към плащане с директен дебит чрез попълване на формуляр в обслужващата Ви банка Банкомат – от устройството се избира функцията bPay и се посочва Търговския идентификационен код на ЕНЕРГО-ПРО: 50003 Платежно нареждане – дължимата сума се превежда по сметката на ЕНЕРГО-ПРО в удобен за Вас банков клон на: Сосиете Женерал Експресбанк, IBAN: BG12TTBB94001527717093, BIC: TTBBBG22 Банка ДСК, IBAN: BG30STSA93000024397960, BIC: STSABGSF.През Интернет чрез:
Електронно банкиране през сайта на обслужващата Ви банка Системата за електронно плащане еРау.bg.Преведените по банков път или през Интернет суми постъпват в системата на ЕНЕРГО-ПРО най-късно до два работни дни.