Над 40 % повече клиенти на ЕНЕРГО-ПРО са заявили електронни фактури през 2016 година
Публикувано на 14.02.2017
Повече от 47 000 електронни фактури изпраща всеки месец ЕНЕРГО-ПРО на своите клиенти. Данните са към края на декември 2016 година. Година по-рано този брой е бил около 33 000. Така компанията регистрира ръст от над 40 % при издаването на счетоводни документи, изпращани по електронен път. Ежегодно броят на клиентите на ЕНЕРГО-ПРО, избрали да получават безхартиена фактура, се увеличава средно с 40 %.
Електронната фактура има редица предимства за клиентите:
• Удобство – достъпна във всяка локация при наличие на Интернет и лесна за архивиране;
• Бързина – получаването отнема минути;
• Сигурност – документът е защитен с електронен подпис и се получава на посочен имейл адрес.
Наред с удобствата за клиента, изборът за получаване на електронна фактура е израз на отговорност към природата и опазването на нейните ресурси. Според световни изследвания 43% от изсечените дървета се използват за производство на хартия. От едно средно по размер дърво могат да се произведат 9 000 листа принтерна хартия. Изпращането на електронна фактура на всички клиенти на ЕНЕРГО-ПРО би „спасило“ 120 дървета месечно.
За заявяването на електронна фактура е достатъчно да се попълни декларация-образец, достъпна на интернет адрес https://www.energo-pro.bg/bg/Zayavi-elektronna-faktura. Попълнената декларация може да се изпрати сканирана на service@energo-pro.bg или да се подаде в най-удобния център за обслужване на клиенти на ЕНЕРГО-ПРО.