Над 1600 клиента на ЕНЕРГО-ПРО са обслужени в третия за град Варна клиентски център на компанията за по-малко от два месеца

Публикувано на 05.05.2020

Над 1600 клиента на ЕНЕРГО-ПРО са обслужени в третия за град Варна клиентски център на компанията за по-малко от два месеца

Третият Център за обслужване на клиенти (ЦОК) на ЕНЕРГО-ПРО в морската столица вече посрещна повече от 1600 посетителя. Офисът беше открит на 17 март на партерен етаж във Варна Тауърс. До момента малко над 1000 клиента са извършили плащания в клиентския център, а други 600 са се възползвали от някоя от услугите, предлагани от компанията.

Новооткритият център е трети за град Варна и един от общо 13 на територията на Североизточна България, където оперира ЕНЕРГО-ПРО. В него клиентите могат да ползват всички услуги на компанията, да извършват плащания по тях, да подават заявления, да заплащат месечните си сметки за електроенергия, както и да получат консултация относно въпроси, свързани с дейността на ЕНЕРГО-ПРО. Удобното му разположение в непосредствена близост до големите жилищни квартали в морския град, както и множеството опции за достъп чрез градски транспорт и възможност за безплатно паркиране в сградата, бързо го превърнаха в предпочитана за клиентите локация за ползване на услугите на компанията.

Във връзка с извънредното положение в страната и мерките, предприети за предотвратяване на разпространението на коронавируса COVID-19, работното време на третия във Варна ЦОК е всеки делничен ден от 8:00 до 14:00 часа, с почивка между 12:00 и 12:30 за дезинфекция. В интервала от 8.30 до 10.30 часа приоритетно се обслужват клиенти на възраст над 60 години. На разположение остават и другите два центъра за обслужване във Варна – на ул. Оборище 13А и на ул. Девня 2.

ЕНЕРГО-ПРО призовава своите клиенти да посещават Центровете за обслужване на компанията само при неотложна необходимост до възстановяване на нормалния им режим на работа след нормализиране на епидемичната обстановка в страната.

Още новини