Изнесеният офис на ЕНЕРГО-ПРО прие клиенти в Севлиево, Трявна, Павликени и Елена
Публикувано на 17.06.2016
ЕНЕРГО-ПРО Варна организира изнесени офиси в Севлиево, Трявна, Павликени и Елена, където жителите на общините се срещнаха със специалисти Обслужване на клиенти на компанията. Инициативата е част от проекта „В услуга на клиента“, стартирал през 2014 година.
Мобилният екип на ЕНЕРГО-ПРО консултира десетки посетители по въпроси, свързани с потреблението на електрическа енергия. Най-често клиентите на компанията се възползваха от възможността да стартират процедура по смяна на титуляра на партидата за електроенергия при придобиване на нов имот. Част от посетителите потърсиха консултация относно присъединяване на нов обект към електроразпределителната мрежа, информация за сметките и тарифната структура на цената на електроенергията.
За да бъде лесно достъпен за жителите, изнесеният офис беше разположен в сградата на съответната Община. Това стана възможно благодарение на любезното съдействие на общинските администрации. Традиционно ЕНЕРГО-ПРО работи в партньорство с местните власти при провеждане на инициативи в интерес на жителите на общините.
Екипите от специалисти Обслужване на клиенти на ЕНЕРГО-ПРО ще продължат да пътуват по график в различни населени места на територията на Североизточна България, като целта е да бъдат посетени възможно най-много общини и съответно обслужени повече клиенти. Клиентите, посетили офиса, ще могат да актуализират данните си за връзка с тях, което ще даде възможност за по-активна комуникация с компанията.
През следващата седмица мобилните екипи ще приемат клиенти в град Нови пазар на 21.06.2016 г. и в град Попово на 22.06.2016 г., в административните сгради на двете Общини. Графикът за дните и мястото на обслужване се обявяват предварително на интернет страницата на компанията www.energo-pro.bg.