ЕРП Север въведе система за проверка за планово прекъсване на електрозахранването по клиентски номер

Публикувано на 03.12.2024

ЕРП Север въведе система за проверка за планово прекъсване на електрозахранването по клиентски номер

Електроразпределение Север разработи и пусна в действие допълнителна софтуерна система https://tok.erpsever.bg/ за проверка за прекъсвания за обект по клиентски номер – планирани от дружеството предстоящи прекъсвания на електрозахранването, непланирани прекъсвания (аварийни ситуации) и други. Опцията е налична от бутон „Проверка за прекъсване по обект“ на началната страница на https://erpsever.bg/, като наред с нововъведената справка, клиентите могат да ползват и съществуващия бутон за проверка на плановите прекъсвания по регион.

През нововъведеното приложение физически и юридически лица могат да научат дали за техен обект има наличие на прекъсване и по каква причина. Разработката е продължение на усилията на всички дружества от групата ЕНЕРГО-ПРО да улеснят клиентите с предоставяне на достъпни начини за получаване на информация и услуги.

Приложението е налично и през Виртуалния център за обслужване на клиенти MyENERGO-PRO, който се достъпва от синия бутон на началната страница на ЕНЕРГО-ПРО, както и самостоятелно на адрес https://my.energo-pro.bg/. Виртуалният център обединява в себе си възможност за генериране на различни справки и достъп до услуги: най-масово използваната за проверка/плащане на сметка във Виртуалния ПОС терминал https://vp.energo-pro.bg/, данни за потреблението на електроенергия на битови потребители за три години назад, графици за плащане и отчитане, актуализация на клиентски данни за навременно получаване на персонална информация и др.

Дигитализацията в услугите и улесняване на достъпa до информация се планира и реализира в последните години с устойчива перспектива за максимално доближаване до нуждите на клиентите на ЕНЕРГО-ПРО. Компанията ще продължи да следи най-важните тенденции в цифровизацията и ще разработва и внедрява дигитални решения с цел оптимизиране на услугите и минимизиране на времето, което клиентите прекарват в обслужващ център на компанията.

Още новини