ЕНЕРГО-ПРО разширява функционалностите на своята информационна система във връзка със свободния пазар
Публикувано на 18.05.2016
ЕНЕРГО-ПРО подготвя своята информационна система за работа в съответствие с изискванията на свободния пазар. Компанията въвежда нови функционалности, които улесняват процеса по смяна на доставчика на електрическа енергия на пазара по свободно договорени цени. В тази връзка, в периода 25-27 май 2016 г. включително, Центровете за обслужване на клиенти няма да могат да приемат заявления за платени услуги по ценоразписа на компанията.
На 21, 25, 26 и 27 май 2016 г. няма да бъде възможно заплащането на сметките за електрическа енергия на онлайн касите в Центровете за обслужване на клиенти на ЕНЕРГО-ПРО, Български пощи и Информационно обслужване. Задълженията могат да бъдат погасени в касовите салони на EasyPay или безкасово – по банков път, чрез банкомат и през Интернет с електронно банкиране или системата за електронно разплащане ePay.bg. От 19 до 30 май 2016 г. включително компанията няма да прекъсва електрозахранването на клиенти, които са забавили погасяването на своите задължения за електроенергия.
Допълнителна информация относно работата на Центровете за обслужване на клиенти на ЕНЕРГО-ПРО, възможностите за плащане и адресите на касите на EasyPay клиентите могат да получат на денонощния телефон 0700 1 61 61 и на интернет страницата на компанията www.energo-pro.bg.