Все повече клиенти на ЕНЕРГО-ПРО използват електронните канали, за да се информират за своето потребление на електроенергия

Published on 24.02.2016

Все повече клиенти на ЕНЕРГО-ПРО използват електронните канали, за да се информират за своето потребление на електроенергия

ЕНЕРГО-ПРО продължава успешната практиката да дава на разположение на своите клиенти различни удобни и достъпни начини да се информират относно всичко необходимо за своето потребление на електроенергия.

На своята начална страница на интернет адрес https://www.energo-pro.bg/ компанията предлага функцията „Проверка на сметка“, данните за която се обновяват в края на всеки работен ден. При излизането на задължения в системата се посочва и крайният срок за тяхното покриване. Интернет сайтът на ЕНЕРГО-ПРО регистрира изключително висока посещаемост, като за период от една година са отчетени над 24 000 000 разглеждания, от които около 20 000 000 са били конкретно на страницата за проверка на сметка.

Компанията разработи също и „Информационен портал за битови клиенти“ https://portal.energo-pro-sales.bg/. Порталът е достъпен от началната страница на ЕНЕРГО-ПРО. Той дава възможността нестопанските потребители на електроенергия да проверяват какъв е бил размерът на месечната им сметка за период от три години назад. Нагледна графика отразява промените в потреблението по отчетни периоди както по дневна, така и по нощна тарифа. На интернет адреса на портала по клиентски номер и при въвеждането на номер на фактура от последната една година, всеки, който желае, може да анализира и сравнява данните за своята консумация на електроенергия през различните месеци на този тригодишен период.

На сайта на ЕНЕРГО-ПРО ежедневно се актуализира и информацията за евентуални планови прекъсвания и смущения в електрозахранването поради обслужване, профилактика и ремонт на съоръженията от електроразпределителната мрежа. Периодично се публикуват графици за отчет, както и индивидуални графици за плащания на битовите и стопанските клиенти на дружеството.

Други канали за информация, които компанията е осигурила, са Центровете за обслужване на клиенти на ЕНЕРГО-ПРО, телефон 0700 1 61 61 и имейл service@energo-pro.bg за регулиран пазар, както и телефон *6161 и имейл service_freemarket@energo-pro.bg за свободен пазар.

More news