Телефонният център на ЕНЕРГО-ПРО регистрира своя 7 милионен клиент

Published on 15.10.2014

Телефонният център на ЕНЕРГО-ПРО регистрира своя 7 милионен клиент

Компанията предостави „енергиен ваучер” на клиента, ползвал услуга на компанията на 0700 161 61

ЕНЕРГО-ПРО предостави „енергиен ваучер” на своя седеммилионен клиент, който е позвънил на единния телефон на компанията 0700 161 61. Дружеството ще поеме консумацията на електроенергия на късметлията на стойност  200 лева. Седеммилионното обаждане е получено на 26 септември 2014 година в 19:47 часа.

Печелившият е Филип Богданов от град Велико Търново. Ето какво сподели съпругата му: „Обадих се в телефонния център на ЕНЕРГО-ПРО, за да проверя сметката ни за ток. Операторът много любезно и подробно ми обясни всичко, което ме интересуваше. Пак аз бях на телефона, когато от ЕНЕРГО-ПРО ни се обадиха, че сме спечелили енергиен чек, така че късметът е и мой. Пожелавам на всеки да се падне такъв шанс да спечели и да се отоплява няколко месеца безплатно.” Първата сметка, която ще покрие ваучерът на печелившото семейство, ще е тази за октомври.

Компанията, която обслужва Североизточна България, е първата в електроенергийния сектор в страната, която в началото на 2007 г. въведе обслужване на своите клиенти чрез единен телефонен номер.

„След стартирането на този голям проект значително подобрихме работата на Центъра като създадохме за нашите клиенти по-добри възможности за получаване и предаване на информация.“, обясни Мария Димитрова, Директор Обслужване на клиенти в ЕНЕРГО-ПРО.

Телефонният център разполага с две автоматични линии и директна връзка с оператор:

- Линия за приоритетно обслужване при подаване на сигнал за авария; - Автоматична линия за проверка на сметката за електроенергия; - Консултация за въпроси и услуги директно с оператор.

Допълнително чрез Телефонния център, клиентите могат да ползват различни услуги, които ЕНЕРГО-ПРО предоставя, както и информация за предстоящи планови прекъсвания в техния район. Само с едно позвъняване на 0700 161 61 те могат да се запознаят с месечния си график на отчитане, да научат различните алтернативни методи, които компанията предлага за плащане на потребената от тях електроенергия, полезна информация за всички продукти и услуги и др.

Служителите в телефонния център са напълно обучени да дават консултации за повишаване на енергийната ефективност, както и да консултират клиенти относно разрастващия се свободен пазар за договаряне на доставка на електрическа енергия.

Най-големият брой обаждания на клиенти в рамките на 24 часа е 3664. Респективно най-често търсената информация продължава да бъде свързана с размер на фактури и предстоящи плащания.

В  желанието си да подобрява обслужването на своите клиенти, ЕНЕРГО-ПРО ще продължава и в бъдеще да предлага качествени услуги и да осигурява удобни канали за обмен на информация.

More news