Специалисти на ЕНЕРГО-ПРО приеха над 4 000 клиента в изнесени офиси през 2017 година
Published on 30.10.2017
ЕНЕРГО-ПРО проведе последния за 2017 година етап от кампанията за изнесени офиси. През миналата седмица специалисти обслужване на клиенти посетиха 10 малки населени места на територията на област Варна, с което общият брой организирани приемни за годината достигна 64.
В рамките на кампанията за четвърта поредна година ЕНЕРГО-ПРО предостави възможност на своите клиенти в малки населени места на територията на Североизточна България да се възползват от услуги, които изискват посещение на клиентски център на дружеството. Най-често търсените услуги в организираните от ЕНЕРГО-ПРО приемни бяха смяна на титуляра на партидата и консултиране относно различни процедури, свързани с услугите, които компанията предлага.
По време на проведените изнесени офиси през тази година бяха посрещнати и обслужени повече от 4 000 клиента. Те оцениха възможността да бъдат консултирани от специалистите на ЕНЕРГО-ПРО, без да се налага да пътуват до клиентски център в съответния областен град. Екипите обслужване на клиенти оказаха съдействие и дадоха компетентни съвети по всички въпроси, свързани с потреблението на електроенергия. Голяма част от посетителите използваха визитата си в изнесените офиси, за да предоставят актуални данни за контакт, което им гарантира успешна и ефективна комуникация с компанията. Всички срещи с клиентите се осъществиха с любезното съдействие на местната администрация, която предостави удобно за жителите на съответното населено място помещение.
Инициативата на ЕНЕРГО-ПРО за провеждане на изнесени офиси в малки населени места стартира през 2014 година. Специалистите на дружеството посетиха стотици локации и консултираха хиляди клиенти. Компанията ще продължи да предоставя възможност за удобно и ефективно обслужване на своите клиенти в малки населени места и през следващата година.