Ръководството на ЕНЕРГО-ПРО се срещна днес с граждани в Разград
Published on 19.03.2014
Поредният „Приемен ден на ръководството“ на ЕНЕРГО-ПРО се проведе днес в град Разград. Инициативата, част от кампанията „В Услуга на клиента“, стартира в началото на февруари. Тя цели да даде възможност на граждани от различни области в Североизточна България да се срещнат с представители на ръководството и лично с управителя на ЕНЕРГО-ПРО, за да обсъдят конкретен казус, свързан с потреблението на електроенергия или да се консултират по въпроси, чието решение изисква участието на няколко институции.
Днес, в Разград, клиентите бяха посрещнати от управителя на ЕНЕРГО-ПРО Стефан Абаджиев, директора Обслужване на клиенти Мария Димитрова и управителят на разпределителния обслужващ център Русе и Разград, Христофор Филев.
Пред мениджърите на компанията бяха поставени въпроси, свързани с присъединяване на нови обекти към електроразпределителната мрежа. По време на разговора с клиентите бяха обсъдени различни варианти за начина на изпълнение на присъединяването на техните обекти. „Колкото и сложна да е финансовата ситуация, в която се намираме, не можем да спрем да присъединяваме клиенти към мрежата. В тези случаи се стремим не само да приложим закона, но и да намерим решение, което да удовлетворява и двете страни.“, сподели управителят на ЕНЕРГО-ПРО.
Други два случая, при които граждани от Разград потърсиха съдействие на приемния ден на ръководството, бяха свързани с откриване на нови партиди на обекти на територията на града. Мария Димитрова, директор Обслужване на клиенти, обясни на клиентите какъв е редът и какви документи се изискват, за да открият собствени партиди.
Сметките за електроенергия са тема, която вълнува всички потребители, особено през зимния период, когато консумацията традиционно нараства. Тя беше обсъдена и днес с клиент, който смята, че сметката му е висока. По време на разговора Христофор Филев, управител на разпределителния център в Русе и Разград, даде реални примери за консумацията на уредите, които най-често използват домакинствата. В диалог с клиента беше анализирано неговото потребление. Ръководството обясни как са се променяли сметките на домакинството през различните месеци на последните три години.
„Сметката на всеки от нас зависи в голяма степен от нашия стил на потребление. Не винаги е нужно да влагаме средства, за да направим жилището си енергийно по-ефективно. Понякога е достатъчно просто да ползваме наличните уреди по-рационално и така да намалим разходите си за електроенергия“, сподели директорът Обслужване на клиенти. „Препоръчвам на нашите клиенти да се възползват от услугите в рамките на новата ни инициатива „Енергиен консултант“. Във всеки център за обслужване на клиенти те могат да получат съвет как да намалят сметките си за електроенергия от нашия консултант.“, допълни Мария Димитрова.