Ръководството на ЕНЕРГО-ПРО проведе пореден приемен ден за клиенти в град Варна
Published on 11.04.2014
Това е втора по ред среща, на която жителите на морската столица и областта могат да поставят своите въпроси в директен диалог с ръководството на компанията. Предстои и трети приемен ден във Варна на 30 април.
За втори пореден път ръководството на ЕНЕРГО-ПРО организира днес, 11 април 2014 г., приемен ден във Варна. Интересът на варненци и жителите на областта за среща с ръководния състав на компанията е изключително висок. На приемния ден освен Стефан Абаджиев, управител на ЕНЕРГО-ПРО, участваха и Мария Димитрова, директор „Обслужване на клиенти“ и Анатолий Митев, управител на Разпределителен обслужващ център Варна.
От началото на месец февруари до сега срещи на висшето ръководство с клиенти на компанията бяха проведени във всички големи градове на Североизточна България, а в някои от тях, включително и град Варна, бяха повторени.
„Инициативата е постоянна и се радва на все по-голяма популярност. Всяка седмица ръководството посещава един град в североизточните региони на България, като от началото на месец май ще провеждаме приемни дни и в малките общини. Доказателство за това е, че вече за втори път провеждаме приемен ден във Варна и планираме трети, за който списъкът с желаещи отново е пълен. За нас това е знак, че посоката, която сме предприели, е правилна и хората се възползват от възможността, която им предоставяме. От друга страна регулярният личен контакт с нашите клиенти ни позволява да следим отблизо проблемите, които ги вълнуват, от сферата на нашата дейност и активно да търсим решение в рамките на нашите възможности. Много често хората се възползват от срещата с нас, за да потърсят съвет или просто да се консултират. Радваме се, че нашите клиенти ни приемат не само като техен доставчик, но и като техен съветник и партньор.“, заяви г-жа Димитрова.
Сред обсъжданите теми днес на приемния ден във Варна бяха както по-специфични въпроси, които изискваха задълбочен анализ и индивидуален подход, така и стандартни, свързани с потреблението и цените на електроенергия, нормативната база в енергетиката и инвестиционните намерения на компанията в региона.
Един от посетители на приемния ден, г-н С. Иванов сподели: „През последните месеци, откакто имам взаимоотношения с ЕНЕРГО-ПРО, имаше недоуточнени неща по отношение на договорите, които трябва да сключа за присъединяването на мой обект. Затова поисках среща с управата. За мен срещата беше полезна. Получих отговорите, които ми бяха необходими.”
„Срещнах се с ръководството на ЕНЕРГО-ПРО във връзка с присъединяването на жилищна сграда. Исках повече информация за процеса, поради което потърсих съдействие от ръководителите на дружеството. Удовлетворен съм от срещата и очаквам въпросът да се реши.”, сподели друг клиент на електроразпределителната компания.
Варна е регион, който се развива интензивно и привлича значителни инвестиционни интереси. Това означава, че е изключително важно електроразпределителната мрежа да се развива, за да е възможно присъединяването на нови потребители и техническа възможност съоръженията да поемат нарастващото потребление. „Регулаторната рамка обаче ни поставя в сложна ситуация – от една страна, като електроразпределителна компания, ние трябва да осигурим необходимата електроенергийна инфраструктура, която да даде възможност за присъединяване на нови сгради, а от друга страна - трикратното намаление на цената на електроенергията през 2013 година ни отне възможността да правим инвестиции и да развиваме мрежата в Североизточна България. Голяма част от клиентите, с които се срещнахме в рамките на приемния ден в град Варна, поставиха въпроси, свързани с присъединяване на новопостроени сгради. Въпреки условията на силни ограничения, ние се опитваме индивидуално с всеки клиент да търсим решение на неговия казус в рамките на възможностите.”, обясни управителят на ЕНЕРГО-ПРО Стефан Абаджиев.
Следващият приемен ден на ръководството на ЕНЕРГО-ПРО ще се проведе на 16 април 2014 г. в град Силистра. Всички клиенти, които желаят да се запишат за среща, могат да го направят, като се обадят на денонощния телефон: 0700 161 61 или изпратят сигналите си на електронния адрес на компанията: service@energo-pro.bg Предстои да бъдат организирани приемни дни и в други областни центрове на територията на Североизточна България. Информация за графика можете да намерите на:www.energo-pro.bg