Първите клиенти на ЕНЕРГО-ПРО вече се възползваха от инициативата на компанията „Приемен ден на ръководството“
Published on 20.02.2014
Жители от област Добрич имаха възможността да поставят своите въпроси пред мениджъри на компанията
Вчера, 19.02.2014, в град Добрич се проведе третия пореден „Приемен ден на ръководството“. Инициативата е част от кампанията на ЕНЕРГО-ПРО „В услуга на клиента“, стартирала по повод Световния ден на потребителя – 15 март. Първият приемен ден беше обявен за 5 февруари в град Русе, а седмица по-късно, 12 февруари, беше определен за приемен в град Силистра. Инициативата на компанията предвижда организирането на срещи с клиенти по предварително обявен график в различни градове на Североизточна България. В рамките на вчерашния ден седем клиента от област Добрич използваха възможността да отправят своите въпроси и да потърсят решение на конкретни казуси, свързани с дейността на ЕНЕРГО-ПРО, директно от г-жа Мария Димитрова, директор „Обслужване на клиенти“ и г-н Велислав Дишлиев, управител на Разпределителен обслужващ център Добрич.
„За нашите клиенти инициативата „Приемен ден на ръководството“ представлява отлична възможност да запознаят в пряк контакт управител или директор в компанията със специфичен проблем, който те срещат във връзка с дадена дейност на дружеството. Целта ни е да скъсим максимално дистанцията между управленския състав на ЕНЕРГО-ПРО и клиентите. За нас е от първостепенно значение те да бъдат удовлетворени както от услугите, които предлагаме, така и от времето, което сме готови да отделим, в случай на индивидуален казус, за решението на който биха предпочели да имат възможност за среща с висш мениджър. Така в непосредствен контакт те могат да изложат допълнителни факти, да обяснят своята позиция и да потърсят експертно становище директно от хората, отговорни за прилагането на нормативната база в енергетиката. В един разговор по-детайлно може да се изяснят гледните точки и специфични сложни въпроси, свързани с ежедневната работа на електроразпределителното и електроснабдително дружество.“, обясни г-жа Димитрова.
На проведената вчера среща в град Добрич, двамата ръководители от ЕНЕРГО-ПРО обсъдиха с всеки от клиентите запитвания както с частен характер, така и от по-общо естество. Става въпрос за казуси, свързани с обяснение на сметки за електроенергия, консултации по енергийна ефективност и промяна тарифността на мерене. Имаше и индивидуален казус извън обхвата на основните дейности по обслужване на клиенти. Г-н Йордан Стоев, представител на дружество Топола Запад, се възползва от приемния ден, за да обсъди с ръководните кадри на компанията въпроси, свързани със собствеността на частна мрежа във вилна зона на село Топола, община Каварна.
„Изключително приятно впечатление ми направи решението на компанията да създаде такива приемни за среща с клиенти в градовете. Считам, че по този начин, придобивайки взаимно визия и от двете страни, има възможност по-лесно и резултатно да се решат проблемите. Благодаря за това, че имахме възможност да се срещнем с екипа.“, сподели впечатлението си г-н Стоев.
Идната седмица приемният ден ще се проведе в град Варна, като съгласно предварително обявения график, той ще се състои на 26 февруари, сряда, от 10.00 часа. Актуална информация за следващите градове, в които се планира да се проведе инициативата на ЕНЕРГО-ПРО, клиентите на компанията могат да открият на интернет страницата www.energo-pro.bg. Тези от тях, които желаят да се запишат, имат възможност да направят това на денонощния телефон 0700 161 61 или на e-mail: service@energo-pro.bg.
Към днешна дата интересът на варненци и жителите на областта за среща с ръководството на ЕНЕРГО-ПРО е изключително висок. На обявения в град Варна приемен ден освен Мария Димитрова ще участва управителят на ЕНЕРГО-ПРО Варна, г-н Стефан Абаджиев и г-н Анатолий Митев, управител на Разпределителен обслужващ център Варна.