Изнесените офиси на ЕНЕРГО-ПРО продължават успешно своята мисия ─ да бъдат в услуга на клиента

Published on 19.05.2014

Изнесените офиси на ЕНЕРГО-ПРО продължават успешно своята мисия ─ да бъдат в услуга на клиента

Десетки жители на общините Севлиево и Полски Тръмбеш се възползваха от услугите на компанията по време на организираните изнесени офиси и приветстваха инициативата

Още два изнесени центъра за обслужване на клиенти на ЕНЕРГО-ПРО през изминалите дни предоставиха удобство на жители от малки населени места с възможността да бъдат консултирани на място без да се налага да пътуват до градовете, където се намират центровете за обслужване на клиенти на компанията. След като през последните няколко месеца подобни офиси бяха реализирани на територията на малките общини в областите Варна, Добрич, Шумен, Търговище, Силистра, Русе и Разград, през април стартираха и офисите в общински центрове на област Габрово и Велико Търново. Служители на дружеството предоставяха консултации и услуги на жителите на територията на общините Севлиево и Полски Тръмбеш.

Сред най-често предоставяните услуги по време на мобилните офиси в двата общински центъра бяха консултации относно необходими документи за смяна на партида, за сметки и периоди на фактурирана електроенергия, прехвърляне на партида на придобит имот, подаване на заявление за проверка на техническото състояние на електромера и др. Специалистите обслужване на клиенти на ЕНЕРГО-ПРО отговаряха и насочваха клиентите по всички въпроси, които ги вълнуваха - какви документи са необходими за проучване условията за присъединяване, как може да се провери качеството на подаваното напрежение, какво трябва да се направи при желание за проверка на показанията на електромера и т.н.

„Радваме се, че можем да бъдем полезни на нашите клиенти с още една възможност за среща с нас, която им предоставя инициативата „Изнесен офис на ЕНЕРГО-ПРО“. Наясно сме, че в трудните времена, в които живеем, не всички клиенти, особено по-възрастните хора от малките населени места, имат възможността да посетят центровете за обслужване на клиенти. Затова решихме по подобие на една известна поговорка, щом тези клиенти са затруднени да дойдат при нас, ние да отидем възможно най-близо до тях, за да ги улесним и да им спестим разходи и време. Доволни сме, че този жест се оценява положително от клиентите“, обясни г-жа Мария Димитрова, директор „Обслужване на клиенти“.

Тази седмица предстои да се проведе вторият изнесен офис на територията на област Велико Търново. За всички жители на община Елена и околностите, желаещи да се възползват от услугите на компанията, ЕНЕРГО-ПРО организира изнесен офис в сградата на община Елена на 22 май (четвъртък) 2014 година.

More news