Изнесеният офис на ЕНЕРГО-ПРО посрещна клиенти в община Девня
Published on 27.02.2014
В рамките на две седмици повече от 200 клиента на компанията се възползваха от инициативата
На 25 февруари изнесеният офис на ЕНЕРГО-ПРО гостува в община Девня. Изнесеният офис е част от кампанията „В услуга на клиента“, която компанията стартира във връзка със Световния ден на потребителя – 15 март. Инициативата предвижда специалисти Обслужване на клиенти на ЕНЕРГО-ПРО да посещават по график по-малките населени места на територията на Североизточна България и да предоставят услуги, свързани с ежедневната дейност на компанията.
ЕНЕРГО-ПРО се обърна към община Девня с молба за съдействие в осигуряването наподходящо помещение за провеждане на изнесения офис. В отговор Общината предложи компанията да организира изнесен офис и в двете отдалечени села – Кипра и Падина, както и в кв. Повеляново на гр. Девня, за да могат повече жители да се възползват от посещението на специалистите Обслужване на клиенти. От община Девня предложиха пълно съдействие на екипите на ЕНЕРГО-ПРО, за да може да изнесеният офис на компанията да протече успешно и допълниха, че информацията за изнесения офис е разпространена сред жителите на Общината.
„Ние приветствахме предложението на община Девня и направихме необходимата реорганизация на планирания изнесен офис в община Девня.Ангажирахме допълнителни специалисти Обслужване на клиенти, за да стигнем до максимален брой жители на Общината.Във вторник специалистите на компанията посетиха три локации в град Девня и двете села в Общината – Падина и Кипра,и приеха всички клиенти, пожелали да се възползват от услугите на изнесения офис. Благодарим на община Девня за съдействието и за ангажираността към нашата инициатива. Тясното сътрудничество с представителите на местната власт ни помага да постигнем нашата цел – да сме в услуга на всички наши клиенти, независимо от населеното място, в което живеят.“, сподели г-жа Мария Димитрова, директор „Обслужване на клиенти“ в ЕНЕРГО-ПРО.
На 25 февруари в четирите изнесени офиси в община Девня, над 60 клиенти на ЕНЕРГО-ПРО се възползваха от услугите на проведената инициатива. Така в рамките на две седмици повече от 200 клиента на компанията посетиха организираните изнесени офиси. Там те имаха възможност да бъдат обслужени в различни направления от дейността на компанията, сред които разяснение на сметка за електроенергия, актуализация на клиентски данни, смяна на титуляр на партида, подаване на различни заявления за услуги и др.
Досега инициативата на ЕНЕРГО-ПРО беше приета много положително от всички представители на местната власт, към които компанията се е обърнала с молба за съдействие при нейното реализиране. От община Девня също изразиха подкрепа за отличната възможност, която ЕНЕРГО-ПРО предлага на жителите на по-малките населени места, да се възползват от услугите на компанията, без да се налага да пътуват до някой от Центровете за обслужване на клиенти в областните градове.
„Компанията ще продължи да предлага удобството на изнесения офис на своите клиенти, жители на по-малки населени места, като освен да бъде близо до тях, ще полага всички усилия да отговори на техните очаквания за компетентно и качествено обслужване.“, допълни г-жа Димитрова.
Днес, 27 февруари, домакин на изнесения офис е община Вълчи дол. Всички клиенти на компанията могат да се запознаят с графика на обслужване на интернет страницата на ЕНЕРГО-ПРО: www.energo-pro.bg.