Инициативата на ЕНЕРГО-ПРО за организиране на изнесен офис събра над 100 клиента в община Дългопол и община Долни чифлик
Published on 20.02.2014
Изнесеният офис на ЕНЕРГО-ПРО прие над 100 клиента на територията на общините Дългопол и Долни чифлик. Инициативата, част от кампанията „В услуга на клиента“, която ЕНЕРГО-ПРО стартира във връзка със Световния ден на потребителя – 15 март, продължи посещенията си по предварително обявения график. На 13 февруари специалистите на компанията приемаха клиенти в сградата на община Дългопол, а на 18 февруари – в сградата на община Долни чифлик.
На въпроса какво мислят за новата инициатива на компанията, посетители в изнесения офис споделиха:
Станка Маринова, град Дългопол: „Удобно е за нас. Дойдох да проверя защо плащам толкова много ток. Обслужиха ме много добре – обясниха ми всичко, каквото трябва да зная. Доволна съм.“
Иван Димитров, село Камен дял: „Добре е да се ходи по райони и да не се налага да пътуваме до Варна. Партидата на къщата ми се водеше на името на баща ми. Имам нотариален акт и я прехвърлих на мое име тук, в Дългопол.“
Изнесените офиси приемаха посетители в сградите на общинските администрации със съдействието на кмета на Дългопол, г-жа Маринка Иванова, и кмета на Долни чифлик, г-н Борислав Натов. „Съдействието на кметовете на общините е изключително важно за нас. Общинските сгради са познати на всички жители и това прави нашата услуга още по- достъпна за хората. Използвам случая да благодаря на г-жа Иванова и г-н Натов за сътрудничеството, с което създадохме удобство за жителите на двете общини.“, заяви Мария Димитрова, директор Обслужване на клиенти в ЕНЕРГО-ПРО.
Екипите от специалисти Обслужване на клиенти на ЕНЕРГО-ПРО ще продължат работата си в град Девня на 25 февруари от 10:00 до 15:00 часа.
Графикът за дните и мястото на обслужване се обявяват предварително на интернет страницата на компанията www.energo-pro.bg