ЕНЕРГО-ПРО продължава инициативите за широка комуникация със своите клиенти

Published on 17.04.2014

ЕНЕРГО-ПРО продължава инициативите за широка комуникация със своите клиенти

Трети месец компанията организира изнесени офиси в малките населени места и провежда приемни дни на ръководството

В продължение на вече три месеца ЕНЕРГО-ПРО организира изнесени офиси в малките населени места в Североизточна България и приемни дни на ръководството с клиенти.

От началото на февруари специалисти Обслужване на клиенти са посетили 18 населени места, за да улеснят техните жители, които биха искали да се възползват от услугите на компанията, без да се налага да пътуват до градовете, в които има открити центрове за обслужване на клиенти. Близо 400 клиента посетиха изнесените офиси на различни места, за да се информират и да получат консултации относно сметките за електроенергия, да прехвърлят на свое име партидата на придобит имот, да подадат заявление за услуга на компанията или др. Инициативата беше реализирана в общински центрове и малки населени места на територията на областите Варна, Добрич и Шумен, а през следващата седмица продължава на територията на област Търговище.

„Организирането на изнесени офиси е инициатива, която се приема много положително от нашите клиенти, поради удобството, което създава за тях. Тя ни дава възможност да поддържаме по-близък, директен контакт с хората, а това ни помага да развиваме нашите услуги по начин,  максимално полезен за тях. Реализирането на изнесените офиси стана възможно с изключителното съдействие на кметовете на общини. Те ни предоставят помещения в добре познатите на жителите общински сгради и кметствата, с което правят инициативата много леснодостъпна за тях“, сподели директорът Обслужване на клиенти Мария Димитрова.

Трети месец ръководството на ЕНЕРГО-ПРО се среща с клиенти в различни градове в Североизточна България в рамките на организирани регулярни приемни дни. По време на срещите клиентите имат възможност да обсъдят индивидуални казуси и да поставят своите въпроси в диалог с управителя Стефан Абаджиев и директора Обслужване на клиенти Мария Димитрова.  Най-често въпросите, които посетителите поставят пред ръководителите на електроенергийната компания, са свързани с потреблението на електроенергия, с присъединяване на нови обекти към електроразпределителната мрежа, с нормативната рамка в енергетиката. В част от случаите решението на казуса се свежда до обстоятелства извън сферата на дейност на ЕНЕРГО-ПРО, например при имотни спорове. В тези случаи представителите на компанията помагат на клиентите предимно със съвети или консултации какви действия биха могли да предприемат и към кои институции да се обърнат.

Вчера, на 16 април, се проведе приемен ден в град Силистра. През следващата седмица, на 23 април, за втори път ръководството на компанията ще се срещне с клиенти в град Добрич. Желаещите да се запишат за среща могат да го направят, като се обадят на денонощния телефон: 0700 161 61 или изпратят сигналите си на електронния адрес на компанията: service@energo-pro.bg

Изнесен офис на ЕНЕРГО-ПРО,  през следващата седмица, ще работи в община Попово на 22.04.2014 г. и в община Омуртаг на 24.04.2014 г.

Пълният график на изнесените офиси и на приемните дни е публикуван на интернет страницата на компанията:www.energo-pro.bg

 

Линк към видеоклип от работата на изнесения офис на ЕНЕРГО-ПРО в град Нови пазар, област Шумен:

https://www.youtube.com/watch?v=W3JNtspZQM8&feature=youtu.be

More news