ЕНЕРГО-ПРО прие жители на община Каварна в изнесен офис
Published on 22.12.2014
ЕНЕРГО-ПРО организира изнесен офис за жители на община Каварна на 18 декември в сградата на Общината. Инициативата стартира през февруари 2014 година и работи по график в по-малките населени места, където няма постоянни центрове за обслужване на клиенти. Целта е да се предостави възможност на максимален брой жители на малките общини лично да подадат документи във връзка с услуги на компанията, без да се налага да пътуват до най-близкия град, в който има център за обслужване на клиенти.
За да бъде лесно достъпен за жителите, мобилният офис беше разположен в сградата на Община Каварна. Това стана възможно благодарение на любезното съдействие, което кметът на Общината Цонко Цонев оказа на ЕНЕРГО-ПРО.
Специалистите на ЕНЕРГО-ПРО приемаха жители на община Каварна и ги консултираха по въпроси, свързани с потреблението на електроенергия. Съвместната инициатива на общината и електроенергийното дружество бе посетена от десетки жители на общината. Те се обърнаха към специалистите Обслужване на клиенти за смяна на партида, за консултации, свързани с процедури по присъединяване, за обяснение на сметките и тарифната структура на цената на електроенергията. Изнесеният офис посетиха и представители на няколко фирми, които се регистрираха за получаване на електронна фактура за месечното потребление. Електронната фактура е услуга, която пести средства и време и е голямо удобство за стопанските клиенти.
Един от посетителите, г-н Антонов, сподели: „Много е удобно, защото не се наложи да ходя до центъра за обслужване на клиенти в Добрич. Получих бързо и качествено обслужване и най-важното е, че свършихме работата, за която бях дошъл“.
Една значителна част от клиентите бяха от вилните зони на Каварна. През последните години районът „Старите Лозя“ се разрасна и потреблението на електроенергия се увеличи значително. За да се подобри капацитетът на електроразпределителната мрежа в тази зона, ЕНЕРГО-ПРО води разговори с община Каварна за закупуване на общински трафопост, към който ще могат да бъдат присъединявани клиенти от вилната местност. Това ще подобри значително качеството на електрическата енергия в района.
През новата 2015 г. екипите от специалисти Обслужване на клиенти на ЕНЕРГО-ПРО ще продължат да посещават различни населени места на територията на Североизточна България, за да се срещат с възможно най-голям брой клиенти, на които да предоставят възможност да подават документи във връзка с услугите на компанията и да актуализират своите данни.