ЕНЕРГО-ПРО предлага нови възможности за обслужване и информиране на клиентите си – „Енергиен консултант“, „Изнесен офис“ и „Приемен ден на ръководството“
Published on 22.01.2014
Инициативите са в рамките на кампанията „В услуга на клиента“
От 10 февруари 2014 г., във всеки център за обслужване на клиенти на ЕНЕРГО-ПРО, клиентите на компанията могат да се възползват от новата възможност да направят лична консултация с „Енергиен консултант“ - специалист на компанията, за начините да намалят потреблението си на електроенергия, а от там и сметката си за ток. Също така, обучените специалисти ще са на разположение да отговорят на въпроси на клиентите свързани с цената на електроенергията и методите за нейното формиране, както и на всякакви въпроси, касаещи енергийното законодателство.
На 11 февруари ЕНЕРГО-ПРО стартира инициативата „Изнесен офис“. В рамките на инициативата, екипи със Специалисти Обслужване на клиенти ще пътуват до по-малките населени места на територията на Североизточна България, в които няма постоянни центрове за обслужване и ще приемат клиенти в сградата на съответната община или в друга удобна за клиентите локация. Инициативата се реализира в тясното сътрудничество с местните власти, като график за дните и мястото на обслужване ще бъдат предварително разпространявани във всяко отделно населено място. Екипите ще работят по предварително обявен график, ще приемат документи и ще консултират клиентите по въпроси, свързани с услугите, които компанията предлага. На място клиентите на „Изнесения офис“ ще могат да актуализират данните си за връзка с тях (телефон, имейл); да получат информация лично по интересуващите ги въпроси директно от специалистите Обслужване на клиенти; да зададат своите въпроси и бъдат консултирани по актуални въпроси, свързани с потреблението на електроенергия, а също така да се възползват от останалите услуги, предоставяни в центровете за обслужване на ЕНЕРГО-ПРО. Инициативата не предвижда касово обслужване.Втората инициатива „Приемен ден на ръководството на ЕНЕРГО-ПРО“ откликва на изразеното желание на клиентите да имат възможност за личен контакт с ръководството на компанията. Срещите с Управителя на дружеството и с Директор Обслужване на клиенти ще се реализират по график в различни градове на Североизточна България. Всеки желаещ да се запише за среща ще може да го направи с предварително записване на телефон 0700 161 61 или e-mail: service@energo-pro.bg . След съставяне на графика за срещи, клиентите ще получават обратна връзка за участие в „Приемен ден“.
На адрес http://www.energo-pro.bg/bg/Kampanii клиентите ще могат да намерят Актуална информация за датите на провеждане на двете инициативи.