ЕНЕРГО-ПРО откри втори клиентски център във Варна
Published on 27.05.2019
Нов Център за обслужване на клиенти (ЦОК) на ЕНЕРГО-ПРО отвори врати във Варна днес. Той е разположен на ул. Оборище 13А, с лице изцяло към един от основните булеварди в града – бул. Сливница. По традиция, по случай откриването, бе отслужен тържествен водосвет.
Вторият за морската столица Център за обслужване на клиенти на ЕНЕРГО-ПРО разполага с общо 5 комплексни обслужващи гишета, на които се приемат както касови разплащания, така и заявления за всички услуги на компаниите от групата ЕНЕРГО-ПРО Варна. Мястото, на което е позициониран в централната градска част, е много комуникативно, което предполага постоянен човекопоток и ще бъде удобен за посещение за клиентите на дружеството.
Първите посетители на новия клиентски център вече се възползваха от услуги на ЕНЕРГО-ПРО – актуализираха клиентските си данни, заплащаха сметките за електроенергия и се консултираха по въпроси, свързани с дейността на компанията.
Както и в останалите клиентски центрове на компанията, в новия ЦОК клиентите могат да заявят и електронните услуги, предлагани от ЕНЕРГО-ПРО – получаване на електронна фактура, известяване чрез СМС или имейл в случай на пропуснат срок за плащане на сметка за електроенергия.
Работното време на новия център е всеки делничен ден от 8.30 до 17.30 часа. На разположение на клиентите на ЕНЕРГО-ПРО остава и другият Център за обслужване на ул. Девня 2. С отварянето на новия клиентски център обслужващите центрове на компанията на територията на Североизточна България вече са дванадесет.