ЕНЕРГО-ПРО извършва техническо обновяване на системата за обработване на клиентски заявки и плащания
Published on 17.06.2014
ЕНЕРГО-ПРО извършва техническо обновяване на системата за обработване на клиентски заявки и разплащания през периода 20 – 24 юни включително. Компанията въвежда новa, съвременна версия на системата, с по-разширени функционалности, съобразени с новата, динамична пазарна среда, в която оперират енергийните компании в България. Новата система ще създаде допълнителни възможности за по-бързо и ефективно обслужване на клиентите на компанията.
Процесът на техническо обновяване на системата налага временно прекъсване на работата на онлайн касите за заплащане на консумирана електроенергия от 20 юни до 24 юни 2014 г. включително, като се използват и почивните дни, за да се ограничат неудобствата за клиентите. През този период няма да бъде възможно разплащането на касите в центровете за обслужване на клиенти на ЕНЕРГО-ПРО, в паричните салони на нашите партньори от Български пощи и Информационно обслужване.
Клиентите, които са забавили плащането на сметките си за електроенергия или срокът им за плащане изтича през периода 20 – 24 юни, могат да използват касите на Изипей, които ще работят с обичайното си работно време (адресите могат да бъдат намерени на интернет страницата на Изипей: http://www.easypay.bg), както и касите на Фаст Пей (адресите са налични на интернет страницата на Фаст Пей: www.fastpay.bg).
Алтернативните възможности, които компанията е предоставила на своите клиенти за заплащане на задълженията по безкасов път са: чрез директен дебит, банков превод, ePay, Transcard, iCard и др.
През тези няколко дни компанията ще продължи да обслужва всички постъпващи заявки, документи и искания на клиенти, но моли за разбиране, че са възможни затруднения.
За допълнителна информация клиентите на ЕНЕРГО-ПРО могат да се обърнат към специалистите на телефон 0700 161 61 или на service@energo-pro.bg
ЕНЕРГО-ПРО се извинява на своите клиенти за временните неудобства и се надява на разбиране.