Близо половин милион клиенти на ЕНЕРГО-ПРО ползват услугата известяване за просрочени задължения с SMS или имейл

Published on 03.04.2017

Близо половин милион клиенти на ЕНЕРГО-ПРО ползват услугата известяване за просрочени задължения с SMS или имейл

През декември миналата година ЕНЕРГО-ПРО предостави нова безплатна услуга на своите клиенти – онлайн регистрация на мобилен телефон или имейл за получаване на уведомление за просрочено задължение. Няколко месеца след старта на Интернет модула, достъпен на началната страница на компанията на адрес www.energo-pro.bg, стотици нови клиенти са подали своите данни, за да бъдат информирани, в случай че са забавили плащането на месечната си сметка за електроенергия.

Онлайн регистрацията за получаване на уведомления дава на клиентите няколко значителни удобства:

надеждно и лесно уведомяване за забавено плащане; намалява риска за прекъсване на електрозахранването поради пропуснато плащане на сметка; избягва допълнителните разходи по възстановяване на електрозахранването, ако то е било прекъснато за неспазен срок за плащане.

Услугата на ЕНЕРГО-ПРО за получаване на известие по телефон е достъпна още от 2011 година, а по имейл – от началото на 2014. Преди създаването на новия модул на интернет страницата на компанията, заявяването ставаше с посещение на клиентския център на компанията. След стартирането на модула, онлайн регистрацията отнема минута. Достатъчно е клиентът да въведе своя клиентски номер, номер на една от фактурите за електроенергия, издадени през последната година, и да посочи телефон или имейл, на който желае да бъде известяван.

Близо половин милион клиенти на ЕНЕРГО-ПРО ползват предимството да бъдат навременно уведомявани при забавено плащане на дължими суми. Броят на изпращаните известия е различен през зимните и летните  месеци на годината, като средномесечно компанията изпраща над 30 000 SMS-съобщения и над 2 500 имейла на клиенти, които поради някаква причина са пропуснали срока за плащане. След получаване на напомнящото уведомление чрез различните канали на компанията (SMS, имейл, пощенско писмо), над 95 % от клиентите успяват да погасят навреме задължението си и не се стига до прекъсване на електрозахранването. Важно е клиентите да знаят, че при промяна на данните – телефонен номер или имейл адрес, трябва да ги актуализират в системата, за да са сигурни, че ще бъдат своевременно информирани за просрочени задължения. Могат да направят това отново чрез модула на Интернет страницата на компанията, без да е необходимо да посещават център за обслужване на ЕНЕРГО-ПРО.

More news