Близо 154 000 клиенти са обслужени на телефона на ЕНЕРГО-ПРО Продажби за една година
Published on 15.04.2019
След въвеждането на новата денонощна телефонна линия за въпроси и сигнали 0700 800 61 преди една година, ЕНЕРГО-ПРО отчита близо 154 000 обаждания от клиенти към този номер. Линията обслужва електроснабдителното дружество ЕНЕРГО-ПРО Продажби от 12 април 2018 г. На телефон 0700 1 61 61 клиентите се свързват по въпроси, касаещи мрежовото дружество ЕРП Север. Този номер функционира от 2006 г. насам и до момента е обслужил над 9 млн. потребители.
Разделението на телефонните линии на двете дружества бе извършено в отговор на правното изискване на европейското законодателство за разделяне на електроснабдителното и електроразпределителното дружество в рамките на компанията.
На номер 0700 800 61 клиентите на ЕНЕРГО-ПРО Продажби могат да получат следната информация:
• Проверка на сметка за електроенергия на регулиран пазар;
• Ред и начини за заплащане на електрическата енергия;
• Процедури за актуализация на клиентски данни при придобиване или продажба на имот;
• Процедури, срокове и цени на предлаганите услуги по ценоразпис за ЕНЕРГО-ПРО Продажби АД.
На номер 0700 161 61 клиентите на Електроразпределение Север могат да се обръщат към дружеството за:
• Подаване на сигнал за авария;
• Справка за планови прекъсвания на захранването;
• График за отчитане на електроенергията;
• Подаване на анонимен сигнал за кражба на електроенергия;
• Процедури, срокове и цени на предлаганите услуги по ценоразпис за Електроразпределение Север АД;
• Проверка на сметка към Електроразпределение Север АД;
• Изисквания и начини за присъединяване към електроразпределителната мрежа;
• Запитване относно процедура по излизане на свободен пазар.
Операторите на двете телефонни линии са на разположение на клиентите за сигнали и запитвания 24 часа в денонощието.