400 клиента месечно се консултират за свободния пазар на ток по специализираната телефонна линия на ЕНЕРГО-ПРО *6161
Published on 16.02.2017
Създадената преди година специализирана телефонна линия на ЕНЕРГО-ПРО Енергийни услуги *6161 е първата в България, която предоставя информация за свободния пазар на електроенергия. През последните 6 месеца броят на клиентите, които са потърсили консултация на номер *6161, е нараснал 4 пъти спрямо първото полугодие от стартирането на услугата. Вече всеки месец над 400 частни и общински предприятия и граждани получават отговори на въпросите, които ги интересуват във връзка със закупуването на електрическа енергия по свободно договорени цени.
Информационната линия *6161 има автоматично меню, което дава възможност за получаване както на компетентни съвети по процеса на излизане на свободния пазар на електроенергия, така и на консултация с експерт относно различните продукти, които ЕНЕРГО-ПРО Енергийни услуги предлага.
„Решението да открием специализирания телефонен център *6161 бе в отговор на растящата нужда на обществото да получава бърза и квалифицирана информация за свободния пазар на електроенергия“, коментира Пламен Стефанов, Изпълнителен директор на ЕНЕРГО-ПРО Енергийни услуги. „В началото на 2016 г. интересът към свободния пазар нарасна значително във връзка с очакваната пълна либерализация. Тогава ние създадохме телефонната линия *6161, която беше втората наша стъпка, насочена към по-доброто обслужване на малките фирми и домакинствата, след като в началото на 2016 г. стартирахме Интернет портала kupitok.bg – първата у нас онлайн услуга за сключване на договори за покупка на ток.“