„ЕНЕРГО-ПРО“ премества своя Център за обслужване на клиенти в град Варна на стария му адрес на ул. „Девня“ № 2
Published on 13.09.2012
От 24 септември (понеделник) „ЕНЕРГО-ПРО“ ще приема своите клиенти във Варна на ул. „Девня“ № 2. Компанията премества Центъра за обслужване на клиенти от комплекс „Варна Тауърс“ в сградата на стария си адрес, намиращ се в непосредствена близост до жп гара.
Работното време на клиентския център остава същото – от 7:00 до 18:00 часа. В него ще продължат да работят 4 каси за плащане на услуги и консумирана електроенергия, а гишетата за справки и обработка на документи се увеличават на 11.
В центъра на ул. „Девня“ № 2 клиентите ще могат да се възползват от всички услуги, предлагани от компанията – проверка и заплащане на сметка за потребление на електроенергия, актуализиране на клиентски данни, получаване на справки, подаване на заявление за техническа проверка на електромер или електромерно табло, както и за присъединяване на нов обект, сключване или прекратяване на договор за снабдяване с електроенергия, и други.
Преместването на центъра няма да възпрепятства нормалното протичане на процесите по обслужване на клиентите. За тези, които са пропуснали информацията за промяната на адреса, през първата седмица след преместването, от 24 до 30 септември, в Търговски комплекс „Варна Тауърс“ ще продължи да работи една електронна каса и 1 гише за справки и обработка на документи.