Центърът за обслужване на клиенти на ЕНЕРГО-ПРО във Варна възстанови напълно работата си
Published on 25.02.2013
Официалният вход на сградата все още остава затворен
Центърът за обслужване на клиенти на компанията във Варна, който се намира на ул. Девня 2, от днес възстанови пълния си капацитет на работа. В момента там отново работят 14 гишета, 4 от които са каси.
Щетите, нанесени от неколкократните прояви на агресия на протестиращите, възпрепятстваха нормалното функциониране на клиентския център в продължение на една седмица. Освен счупени и пукнати прозорци, пострадаха компютрите и работните места на служителите. Компанията направи всичко възможно да не затруднява процеса по обслужване на клиенти по време на възстановяване на щетите. В допълнение, поради заплаха от запалване на центъра, за по-голяма сигурност се наложи всички клиентски документи да бъдат изнесени. Въпреки липсата на нормални условия за работа на служителите през този период, центърът за обслужване на клиенти продължи да работи, макар и с намален капацитет, което неминуемо създаде неудобства на клиентите. За съжаление последствията от подобни действия оказват негативно влияние не само върху компанията, но най-вече върху качеството на обслужване на клиентите.
В момента официалният вход на центъра продължава да бъде затворен и клиентите могат да влизат през страничния вход на сградата. Предвид продължаващите протестни действия, нанесените щети ще бъдат напълно възстановени след преустановяване на протестите.