Клиентският портал за онлайн обслужване MyENERGO-PRO е най-използваният канал за информиране на клиентите
Публикувано на 18.03.2024
Три години след създаването на MyENERGO-PRO – клиентския портал за онлайн обслужване на ЕНЕРГО-ПРО на адрес https://my.energo-pro.bg/login, това е най-предпочитаният канал за информиране на клиентите на компанията. Линк към платформата е изведен в основното меню на началните интернет страници на дружествата от групата ЕНЕРГО-ПРО Варна чрез син бутон MyENERGO-PRO. Стартирал в помощ на клиентите по време на ковид пандемията с цел ограничаване на посещенията във физическите офиси на енергийния оператор в Североизточна България, богатият набор от дигитални услуги и справки се наложи като основен удобен начин клиентите да следят информацията, свързана с ежемесечната им консумация на електроенергия.
Най-често използваните справки, които клиентите извършват в портала, са проверка и плащане на сметка, графици за плащане и отчитане, планирани прекъсвания на електрозахранването във връзка с дейности по профилактика, ремонти и модернизация на мрежата, актуализация на клиентски данни за навременно получаване на персонална информация и др. За удобство на клиентите на разположение са и други канали за разплащане с компанията: на каси на партньорите от Български пощи и EasyPay, в центровете за обслужване, чрез директен дебит, банков трансфер, електронно банкиране през сайта на обслужващата банка, на банкомат с функцията bPay, чрез системата ePay. Всички начини на плащане за битовите клиенти на ЕНЕРГО-ПРО са публикувани на адрес: https://www.energo-pro.bg/bg/reguliran-pazar/bitovi-klienti/nachini-na-plashtane.
Виртуалният ПОС терминал https://vp.energo-pro.bg/, част от предлаганите услуги в клиентския портал MyENERGO-PRO, отчита 1,1 млн. уникални посещения на месец. Достъпността му от всяко електронно устройство с интернет свързаност, като компютър, лаптоп, таблет, телефон, позволява онлайн проверката и плащането на сметките за електроенергия да се извършва удобно и за секунди. Отново в MyENERGO-PRO се намира линк и към специално разработения за битовите клиенти портал https://portal.energo-pro-sales.bg/ с информация за потреблението на електроенергия за три години назад.