Центърът за обслужване на клиенти на ЕНЕРГО-ПРО във Варна няма да работи до възстановяване на щетите от протестните действия

Публикувано на 18.02.2013

Центърът за обслужване на клиенти на ЕНЕРГО-ПРО във Варна няма да работи до възстановяване на щетите от протестните действия

По време на вчерашните протести във Варна центърът за обслужване на клиенти на компанията за втори път стана обект на нападения от някои от протестиращите. Част от прозорците на сградата бяха счупени, а друга част бяха пукнати вследствие на агресивните прояви. След обстоен оглед на последствията се установи, че при тези обстоятелства съществува сериозна опасност от наранявания за преминаващите хора и служителите, работещи в сградата. По тази причина ръководството на компанията взе решение центърът за обслужване на клиенти да остане затворен, докато не бъдат възстановени щетите с цел гарантиране безопасността на клиентите и служителите.

Извиняваме се на клиентите за причиненото неудобството, тъй като до приключване на ремонта те няма да могат да бъдат обслужени. За съжаление подобни прояви на насилие възпрепятстват работата на компанията, което неминуемо оказва негативно влияние върху обслужването на клиентите.

Бихме искали отново да подчертаем, че сме отворени за диалог, но не разбираме и не подкрепяме проявите на агресия. Благодарим на всички, които мирно изразиха гражданската си позиция в неделния ден и не създадоха предпоставки за възпрепятстване на нормалната работа на служителите на компанията и обслужването на клиенти на следващия ден.

Специалистите по обслужване на клиенти на ЕНЕРГО-ПРО продължават да им оказват съдействие в случай, че се съмняват в коректността на сметката си, както и да предлагат оптимални схеми за разсрочване на задълженията на онези от тях, които имат затруднения при плащане им.

В допълнение компанията предприе собствена инициатива за безплатна проверка на сметките за електроенергия за месец януари на онези клиенти, които според направените от експертите анализи се отклоняват от обичайното им потребление през този период. Проектът ЕНЕРГО прозрачност вече започна и включва сваляне на показанията на електромера на място в присъствието на клиента или негов представител, а в случай на необходимост проверка на електромера с еталон. Компанията кани представители на медиите да присъстват по време на извършване на проверките, за да се гарантира прозрачност на резултатите. ЕНЕРГО-ПРО се ангажира, при констатиране на някакво несъответствие, да върне парите на клиента в случай, че той вече е платил сметката си или да я анулира, ако тя все още не е платена.

 

 

 

 

 

Още новини